/ online izložba / MARE MODUL – keramička staništa za podmorje
Grupa umjetnika okupljena u projekt MARE MODUL izradila je staništa, umjetničke objekte od keramike većih dimenzija koji su postavljeni u more, kao podlogu na koju i u koju će se …
Grupa umjetnika okupljena u projekt MARE MODUL izradila je staništa, umjetničke objekte od keramike većih dimenzija koji su postavljeni u more, kao podlogu na koju i u koju će se …
Poziv za prijavu članovima Sekcije oblikovanje odijevanja ULUPUH-a za sudjelovanje na bijenalnoj tematsko-problemskoj žiriranoj izložbi Sekcije Vizije – Akromatsko u suvremenom modnom izrazu Rok za prijavu : 20.4.2023. (do ponoći) …
samostalna izložba 21.3. – 3.4.2023. Galerija ULUPUH Ilica 13, Zagreb Otvorenje izložbe je u utorak, 21. ožujka u 19 sati. “Malo podalje od Kvatrića, mali atelje ima jedna Tanja. Ona …
Lana Bedeković Rosandić, vlasnica marketinške agencije Alert jedna je od vodećih stručnjakinja na području digitalnog marketinga i digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj. Može li se umjetnost oglašavati digitalno? Kako umjetnici mogu izlagati u virtualnom prostoru? U ovom videu u sklopu projekta EDU ULUPUH / DIGITALNE PRILAGODBE informirat ćemo vas o digitalnim alatima, digitalnom oglašavanju, PR-u i mogućnostima koje takav način oglašavanja ima u današnje vrijeme i koliko je pandemija utjecala na digitalni marketing i konzumaciju digitalnih sadržaja.
Saznajte sve na ULUPUH-ovom You Tube kanalu:
Autorica projekta Ivana Musić / video i montaža Tomislav Marić / grafika Tomislav Krajcer / stručna suradnica Katarina Dimšić
Projekt EDU ULUPUH / DIGITALNE PRILAGODBE realiziran je uz financijsku potporu Ministarstva kulture i medija.