Skrovište za čokoladu
16.5. – 22.6.2025. Otvorenje izložbe održat će se u petak, 16. svibnja u 19 sati u Muzeju čokolade, Gundulićeva 26. Kustos izložbe: Marko Španjol Selekcija radova: Marko Španjol, Danijela Pičuljan, …
16.5. – 22.6.2025. Otvorenje izložbe održat će se u petak, 16. svibnja u 19 sati u Muzeju čokolade, Gundulićeva 26. Kustos izložbe: Marko Španjol Selekcija radova: Marko Španjol, Danijela Pičuljan, …
15.5. – 28.5.2025. Otvorenje izložbe održat će se u četvrtak, 15. svibnja u 19 sati u Oktogonu, Ilica 5. Autor koncepta: Branko Franceschi Kustosica izložbe: Lorena Šimić „Marinu Baričević pamtimo …
ULUPUH – Hrvatska udruga likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti raspisuje Natječaj za izložbe i projekte u 2026. godini Rok za predaju prijava je 5.6.2025. godine (do ponoći). Prijedlozi mogu uključivati: …
Lana Bedeković Rosandić, vlasnica marketinške agencije Alert jedna je od vodećih stručnjakinja na području digitalnog marketinga i digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj. Može li se umjetnost oglašavati digitalno? Kako umjetnici mogu izlagati u virtualnom prostoru? U ovom videu u sklopu projekta EDU ULUPUH / DIGITALNE PRILAGODBE informirat ćemo vas o digitalnim alatima, digitalnom oglašavanju, PR-u i mogućnostima koje takav način oglašavanja ima u današnje vrijeme i koliko je pandemija utjecala na digitalni marketing i konzumaciju digitalnih sadržaja.
Saznajte sve na ULUPUH-ovom You Tube kanalu:
Autorica projekta Ivana Musić / video i montaža Tomislav Marić / grafika Tomislav Krajcer / stručna suradnica Katarina Dimšić
Projekt EDU ULUPUH / DIGITALNE PRILAGODBE realiziran je uz financijsku potporu Ministarstva kulture i medija.