Natječaj LOGO “Air Montenegro” / rok do 04/05/2021

„To Montenegro“ poziva sve zainteresirane na Javni neanonimni natječaj za izbor rješenja loga brenda nacionalne avio-kompanije Crne Gore.

Natječajem se traži redizajn izvornog znaka Montenegro Airlines iz 1995. godine, autora arch. Đorđija Markuša, ali pod novim brendom Air Montenegro. Obzirom da je avio-kompanija poštovala sve strukovne smjernice, Fakultet vizualnih umjetnosti iz Podgorice preuzeo je ulogu tzv. stručnog savjeta natječaja, u nedostatku adekvatnog strukovnog udruženja kojemu bi pripala ta uloga.

Natječaj je javan, međunarodni, dvojezičan, neanoniman, (sa mogućnošću obrane rješenja pred žirijem u drugom krugu, tzv. “pitch”), solidnog nagradnog fonda, poštuje autorska prava, ali zahtijeva i autorsku odgovornost, inspirativan i usmjeravajući, sastav žirija je poznat, pri čemu 4/7 članova su iz kreativnog sektora.

Tekst javnog natječaja sa prilozima možete pronaći na stranici Ministarstva kapitalnih investicija Crne Gore, crnogorsku i englesku verziju.

Link:

https://msp.gov.me/vijesti/242716/javni-konkurs.html

Opširan osvrt na dizajn loga Montenegro Airlines, objavio je dizajner Miloš Milošević, koji je ujedno i član žirija, na svom LinkedIN profilu.

Link:

https://www.linkedin.com/pulse/znak-je-sa%25C4%258Duvan-milo%25C5%25A1-milo%25C5%25A1evi%25C4%2587/?trackingId=DYGJaKYCT5qXc5cI4v9HAg%3D%3D