Taktilije
9.1.- 20.1.2025. Otvorenje izložbe održat će se u četvrtak, 9. siječnja u 19 sati u Galeriji ULUPUH, Ilica 13. Izlažu: Polona Demšar, Paola Korošec, Mojca Smerdu i Dani Žbontar “Ovo …
Galerija ULUPUH Ilica 13 / 1. kat, Zagreb 13.12.-30.12.2024. Izloženi su odabrani radovi s radionica kostimografije, mode i tekstilnog oblikovanja: Na izložbi sudjeluju studentice i studenti diplomskog studija Kostimografija s …
ULUPUH – Hrvatska udruga likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti raspisuje: KRITERIJI ZA PRIJAM NOVIH ČLANOVA U SEKCIJE: Sekcija za arhitekturu Sekcija za fotografiju Sekcija za grafički dizajn i vizualne komunikacije Sekcija …
Natječajem se traži redizajn izvornog znaka Montenegro Airlines iz 1995. godine, autora arch. Đorđija Markuša, ali pod novim brendom Air Montenegro. Obzirom da je avio-kompanija poštovala sve strukovne smjernice, Fakultet vizualnih umjetnosti iz Podgorice preuzeo je ulogu tzv. stručnog savjeta natječaja, u nedostatku adekvatnog strukovnog udruženja kojemu bi pripala ta uloga.
Natječaj je javan, međunarodni, dvojezičan, neanoniman, (sa mogućnošću obrane rješenja pred žirijem u drugom krugu, tzv. “pitch”), solidnog nagradnog fonda, poštuje autorska prava, ali zahtijeva i autorsku odgovornost, inspirativan i usmjeravajući, sastav žirija je poznat, pri čemu 4/7 članova su iz kreativnog sektora.
Tekst javnog natječaja sa prilozima možete pronaći na stranici Ministarstva kapitalnih investicija Crne Gore, crnogorsku i englesku verziju.
Link:
https://msp.gov.me/vijesti/242716/javni-konkurs.html
Opširan osvrt na dizajn loga Montenegro Airlines, objavio je dizajner Miloš Milošević, koji je ujedno i član žirija, na svom LinkedIN profilu.
Link: