/ online izložba / MARE MODUL – keramička staništa za podmorje
Grupa umjetnika okupljena u projekt MARE MODUL izradila je staništa, umjetničke objekte od keramike većih dimenzija koji su postavljeni u more, kao podlogu na koju i u koju će se …
Grupa umjetnika okupljena u projekt MARE MODUL izradila je staništa, umjetničke objekte od keramike većih dimenzija koji su postavljeni u more, kao podlogu na koju i u koju će se …
Bijenale primijenjene fotografije / Bijenalna žirirana izložba Sekcije za fotografiju ULUPUH-a 6. – 19.04.2023. Galerija ULUPUH, Ilica 13, prvi kat, Zagreb Otvorenje izložbe je u četvrtak, 6. travnja u 19 …
Natječaj je otvoren od 20. ožujka 2023. do 31. srpnja 2023. Hrvatska pošta raspisuje natječaj za izradu likovnih/grafičkih rješenja prigodnih poštanskih maraka Republike Hrvatske za 2024. te ovim putem poziva …
Natječajem se traži redizajn izvornog znaka Montenegro Airlines iz 1995. godine, autora arch. Đorđija Markuša, ali pod novim brendom Air Montenegro. Obzirom da je avio-kompanija poštovala sve strukovne smjernice, Fakultet vizualnih umjetnosti iz Podgorice preuzeo je ulogu tzv. stručnog savjeta natječaja, u nedostatku adekvatnog strukovnog udruženja kojemu bi pripala ta uloga.
Natječaj je javan, međunarodni, dvojezičan, neanoniman, (sa mogućnošću obrane rješenja pred žirijem u drugom krugu, tzv. “pitch”), solidnog nagradnog fonda, poštuje autorska prava, ali zahtijeva i autorsku odgovornost, inspirativan i usmjeravajući, sastav žirija je poznat, pri čemu 4/7 članova su iz kreativnog sektora.
Tekst javnog natječaja sa prilozima možete pronaći na stranici Ministarstva kapitalnih investicija Crne Gore, crnogorsku i englesku verziju.
Link:
https://msp.gov.me/vijesti/242716/javni-konkurs.html
Opširan osvrt na dizajn loga Montenegro Airlines, objavio je dizajner Miloš Milošević, koji je ujedno i član žirija, na svom LinkedIN profilu.
Link: