Tomislav Marić

gsm: +385 91 6565 456
e-mail: phtomislav@gmail.com
web: www.tomislavmaric.com

Radi kao profesionalni fotograf na području Hrvatske, Austrije, Njemačke i Dalekog istoka već dvadeset godina. Posjeduje iskustvo u svim područjima fotografije, a posebno u komercijalnoj fotografiji proizvoda i hrane. Bavi se produkt fotografijom proizvoda i ambalaže, posebice u segmentu alkoholnih i bezalkoholnih pića i hrane. Ujedno je i food&beverage stylist; osoba koja priprema ambalažu za fotografiranje, nanosi kapljice, led, i priprema scenografiju prema zahtjevima klijenta. Posljednjih godina surađuje s izdavačima ili izravno sa kuharima u izradi kuharica. U zadnjih nekoliko godina fotografijama je ilustrirao šest kuharica, od kojih ističe „Male tajne 100 kulinarskih delicija“ za Podravkinu Vegetu te surađivao sa najboljim kuharima u Hrvatskoj (Stéphan Macchi, Jeffrey Vella i dr.). Bavi se i fotografiranjem vizuala hrane sa scenografijom i glumcima za potrebe klijenata koji zahtijevaju kompletnu produkciju prema visokim komercijalnim standardima. Navedenim zahtjevima je prilagođena i oprema koju koristi; od mikro rasvjete za specijalne efekte prilikom snimanja hrane, fleš rasvjete za snimanje editorijala, fleš rasvjete s kontinuiranom kontrolom temperature svjetla za produkt fotografiju, do fluo i led rasvjete za snimanje specijalnih efekata. Za obavljanje postavljenih zadataka posjeduje fotoaparate malog, srednjeg i velikog formata (Canon, Hasselblad i Linhof). Surađuje ili je surađivao sa svim magazinima/časopisima na tržištu na području autorskih fotografija i editorijala. Od nagrada na profesionalnim strukovnim festivalima ističe Grand Prix Moscow International Advertising Festival 2000. godine za kampanju „No Milk Today“ (Heineken) za agenciju Lowe Digitel, te Gold Lion u kategoriji Kampanja podizanja svijesti o raku testisa pod nazivom „Check Them“ za McCann na festivalu Cannes Lions 2009. godine.