Modne konstrukcije: Karaka design i Ada Kezić
Galerija ULUPUH, Ilica 13, prvi kat, Zagreb 10.5. – 22.5.2022. Otvorenje izložbe je u utorak, 10. svibnja u 19 sati. Gošća: Magdalena Pavlović Kezić “Produkt dizajnerica Ada Kezić i modne …
Galerija ULUPUH, Ilica 13, prvi kat, Zagreb 10.5. – 22.5.2022. Otvorenje izložbe je u utorak, 10. svibnja u 19 sati. Gošća: Magdalena Pavlović Kezić “Produkt dizajnerica Ada Kezić i modne …
ULUPUH – Hrvatska udruga likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti www.ulupuh.hr raspisuje Natječaj za izložbe i projekte u 2023. godini Rok za predaju prijava je 1.6.2022. godine (do ponoći) Prijedlozi mogu …
Lana Bedeković Rosandić, vlasnica marketinške agencije Alert jedna je od vodećih stručnjakinja na području digitalnog marketinga i digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj. Može li se umjetnost oglašavati digitalno? Kako umjetnici mogu …
gsm: +385 91 575 5425
e-mail: drazen@stojcic.com
web: www.facebook.com/romulicstojcic
Rođen je u Osijeku 1982. godine. U ranim godinama bavio se pisanjem i objavio je višestruko nagrađeni roman „Zabranjeno područje“, a ljubav prema fotografiji otkriva gotovo slučajno, tijekom novinarskog rada u listu Glas Slavonije početkom 2002. godine. Idućih nekoliko godina radi kao novinar i fotoreporter u raznim tiskanim i elektronskim medijima, a zatim se u potpunosti posvećuje fotografiji. Godine 2006. započinje suradnju s osječkim fotografom Marijom Romulićem i od tada djeluje kao dio autorskog tima „Romulić & Stojčić“. Iste godine izdaju fotomonografiju „Osijek – jedna ljubavna priča“ s fotografijama velikog formata i popratnim istoimenim multimedijskim projektom. Tijekom idućih godina Romulić i Stojčić izdaju više fotomonografija i izlažu u Hrvatskoj, kao i u inozemstvu.
Godine 2013. u suradnji s Ministarstvom vanjskih poslova RH potpisuju veliku međunarodnu izložbu povodom primanja Hrvatske u Europsku uniju „Bljesak raznolikosti“ te izlažu u Budimpešti, Bruxellesu, Rimu, Linzu, Moskvi i Kijevu.
Timelapse film “Hvar – into the storm” 2016. godine izaziva ogromnu pažnju javnosti i ubrzo biva objavljen na najvećim svjetskim portalima i medijskim servisima, a kadrovi iz filma koriste se u promociji za pjesmu Eurovizije. Kreativna kombinacija fotografije i filma kroz timelapse tehniku je ono što je obilježilo dosadašnji rad autorskog dvojca “Romulić & Stojčić”.
Osim umjetničkom i podvodnom, bavi se i komercijalnom fotografijom s naglaskom na ljepote Hrvatske. Često surađuje s turističkim zajednicama, hotelijerima i magazinima koji se bave promocijom domaćeg turizma. Lista klijenata seže od Getty images, Reutersa, Qatar Airwaysa, Voguea, Nerd Cosmeticsa i Four Seasons hotela do Coca Cole, EPH-a, Pixsella, RTL-a, HNS-a, Unexa, Brukete i Žinića, Valamara, Maistre i Hiltona.