Goranka Dragnić

Goranka Dragnić je grafička dizajnerica rođena 1947. godine u Zagrebu.
Maturirala na grafičkom odjelu Škole za primjenjene umjetnosti 1967. Radila je od 1969 u marketingu
trgovačkog poduzeča NAMA. Autoričin je rad bio usmjeren grafičkom oblikovanju predmeta za
promociju i propagandu: plakata, kataloga, kalendara, oglasa, čestitki, ambalaže… Kao vanjska suradnica surađuje sa tvrtkama kao sto je Chromos, Tvornica računskih strojeva, Hotel
Esplanade… Članica je ULUPUH-a od 1974, a svojim je radovima godinama sudjelovala na Zagrebačkom salonu i na ZGRAF-u od ustanovljenja. 1986. godine na 21. Zagrebačkom salonu dodijeljeno joj je priznanje za sudjelovanje i kreativan doprinos u oblikovanju promjenjivog i prolaznog urbanog pejzaža.

“Nagrađivani i hvaljeni autori, aranžeri izloga ostali su anonimni za širu javnost
premda dobro prepoznati unutar struke, te angažirani na brojnim sajmovima i
velesajmovima. Među njima ističe se ime Goranke Dragnić. Njezin rad ušao je anonimno u povijest
dizajna kada je Alfred Pal preuzeo njezin rad i stavio je na naslovnicu prvog kataloga ZGRAF-a 1975. Odabrao je upravo njezin rad među brojnim mogućim kandidatima, jer je u njemu prepoznao preuzimanje postmodernih postulata, slobodnih dekorativnih elemenata s reminiscencijama na secesiju, a opet originalnog i slikovitog učinka.
Na postmodernim temeljima Goranka Dragnić oblikovala je letke, šaukartone, plakate, dekorativne zastavice, natpise i sve što je trebalo za natpise i sve što je trebalo za ukrašavati izloge, ali i interijere Name i drugih kuća s kojima je surađivala.
Ovisno o namjeni, Goranka Dragnić oblikovala je čitko, pregledno i vrlo suvremeno rješenjai aplicirala ih
u prostoru tijekom sedamdesetih i osamdesetih godina 20. stoljeća. Njezin dizajnerski rukopis je čvrst i siguran s osjećajem za suvremenu estetiku, što je 1986. prepoznato i pohvaljeno na Zagrebačkom salonu dizajna i primijenjenih umjetnosti.
Ova izložba izvukla bi iz anonimnosti još jedno zanimljivo dizajnersko ime i nastojala predočiti detalj ugođaja kakve je kreirala autorica, te izložiti printove njezinih rješenja za ambalaže, čestitke, plakate, letke i slično, oživjeti uspješno doba aranžerske struke tijekom osamdesetih godina 20. stoljeća.” Branka Hlevnjak