Slavko Henigsman

Slavko Henigsman (Zagreb, 1947.) diplomirao na grafičkom odjelu Škole primijenjene umjetnosti 1967. godine.  Od 1971. zaposlen u Kreativnom odjelu OZEHA, Zavoda za ekonomsku propagandu i publicitet, u svojstvu dizajnera gdje radi na kreiranju ekonomske propagande za domaće i strane klijente. Od 1972. stalni je suradnik Centra za industrijsko oblikovanje, gdje uz poticajnu klimu, stječe dodatna saznanja iz teorije i prakse grafičkog dizajna. Godine 1975. dobiva status samostalnog umjetnika, te postaje stalni vanjski suradnik Ozehe. Samostalno realizira brojne projekte grafičkog oblikovanja za Savez arhitekata Hrvatske, Društvo arhitekata Zagreba, Urbanistički zavod grada Zagreba, Građevinski institut, Zagrebački salon… 1975. godine sudjeluje u pokretanju prve izložbe ZGRAF 75 (znak i plakat), a 1980. radi vizualni identitet ZGRAF 3, te 1983. vizualni identitet 17. ZAGREBAČKOG SALONA. Od 1976. sudjeluje sa grupom autora u akciji SOS ZA BAŠTINU posvećenu problemima povijesne jezgre Zagreba, te radi na vizualnom identitetu akcije. Godine 1991. sudjeluje u natječaju za 900-tu obljetnicu Zagreba, iz čega je proizašao pilot-projekt 750. GODIŠNJICE ZLATNE BULE, koji je prezentiran u izložbenom prostoru Galerije ULUPUH.   Posljednih godina radi na  istraživačkim  projektima na temu povijesti grafičkog dizajna. Uočivši problem nedostatka podataka iz domaćeg grafičkog dizajna, fokusira se na dizajnerske projekte određenih autora kao i grupacija, ističući ne same predmete, već procese i postupke njihovog nastanka. Član je Hrvatskog dizajnerskog društva, gdje je sudjelovao na nekoliko izložbi na temu povijesti grafičkog dizajna, te član ULUPUH-a od 1975. godine.